7 Mart 2013 Perşembe

Ninewest Alışverişimiz:)

Ben ve sevgili arkadaşım Burcu hafta sonu oturduk aldık bilgisayarları elimize o alışveriş sitesi senin bu  alışveriş sitesi benim gezdik durduk bir çok marka indirimdeydi hatta son indirimleri bitmek üzereydi. Baktık ki Ninewest'te de epey indirim varmış.Burcu ne zamandır siyah elbisesinin altına giyebileceği topuklu ayakkabı arıyordu sonunda buldu, hemen almaya karar verdi ve  bu güzel ayakkabıyı aldı:) İyi ki de almış 
çok güzeller çünkü:)








İndirim olurda başka brişey alınmaz mı tabi ki alınır bende dayanamayıp bir çanta aldım kendime:)Ben gümüş renginden yana tercihimi kullandım.Daha çok şeyle kombinlerim düşüncesiyle gardrobuma eklemiş oldum bu çantayı:)


Bu da çantamın boydan görünüşü,

                                             Burcu ve ben güzel günlerde kullanırız inşallah...

Hiç yorum yok: