4 Ocak 2013 Cuma

Nişan Magnetim:)


Nişan magnetleri fikri nişan hazırlıkları esnasında birden bire ortaya çıkmıştı.Yakın arkadaşlarımı nişanıma davet ederken istedim ki onlara küçük bir şey vereyim.Daha sonra internette dolaşırken magnetlere rastlamıştım bayıldım tabi. Sonrasında minik bir magnet yaptırmaya karar verdik.Biraz araştırma sonucu nasıl bir şey istediğime karar vermiştim.Davetiye amaçlı vereceğim için küçük de bir zarfa konmasını istedim.Her arkadaşım için zarfın iç kapak kısmına özel birer not yazıp o şekilde takdim etmek istedim.

                                        Bu dört renkteki magnet bizim için hazırlanmıştı,


       Ve ben pembe renkte karar kıldım, pembeyi çok sevdiğim için istedim ki bu minik tatlı şey de pembe olsun ve pembe minik bir zarfa koyarak da en yakın arkadaşlarıma verdim:)                                                      

                         

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Fikri ve magneti sevdim ;)


http://mehtapsevim.blogspot.com/

Es Life dedi ki...

Biz de nişanımızda magnet dağıtmıştık, çok güzel olmuş sizinki de :)

bu benim masalım dedi ki...

teşekkür ederimm:)