24 Eylül 2012 Pazartesi

HOŞGELDİMMM:)

Evet sonunda yazmaya karar verip, bir yerden başlamalıyım diyerek  canım arkadaşım Burcu'nun bana açmış olduğu bu bloga yazmaya karar verdim.Burcu bana bu blogu açalı evet 3 ay oldu ama ben bir türlü  yazmaya  fırsat bulamadım..Bundan sonra ki zamanlarımda yazmak için fırsat yaratıp hayatımda olan her şey ile ilgili  buraya yazmayı düşünüyorum:) Bu 3 ay da o kadar yoğun zaman geçirdim ki birazda fırsat bulamama nedenlerim bunlardı aslında.Benim bu zamanlarım hep  hazırlık ve koşturmalarla geçti.Burcu'nun da dediği gibi artık kime neleri anlattığımı hatırlayamıyordum .İlk önce sözlendim, sonra bohça hazırlıklarımız oldu daha sonra  nişan hazırlıkları ve sonunda nişan törenimiz derken bir sürü güzel şeyi evet bu 3 ayda yaşadım ben.Bundan sonra da  vakit buldukça bütün ayrıntıları blogum da yazacağım
.Burcum hadi bakalım başlıyoruz... :) 

1 yorum:

erasmuslavilnius dedi ki...

Hadi bakalım Serap'ım bu heyecanla devam edersin umarım :)